Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Acta Didactica Norge
Nyeste
Arkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 5 Nr. 1 (2011)
Vol 5 Nr. 1 (2011)
Publisert:
2011-05-11
Redaksjonelt
Historie, språk og litteratur. Nye artikler våren 2011
Jon Magne Vestøl
(Art 5, 2 sider)
PDF
Artikler
Sammenligning av engelskkunnskaper hos to grupper 6. – 7. klassinger undervist etter henholdsvis L97 og K06
Elin Abildgaard, Turid Helland
(Art 1, 23 sider)
PDF
Historiefaget i Kunnskapsløftet: Dyktiggjøre og bevisstgjøre
Harald Frode Skram
(Art 2, 29 sider)
PDF
Bruk av ordlæringsstrategier blant norske tyskelever
Anna Gausland, Åsta Haukås
(Art 3, 13 sider)
PDF
’Det var ikke særlig slemt at læse den’. En empirisk undersøgelse af romanen i klasserummet
Svend Skriver
(Art 4, 18 sider)
PDF
Barns kommunikasjon med ulike typer kart - en progressiv tilnærming til kartlesing
Trine Bjerva, Jon Anders Græsli, Thorsteinn Sigurjonsson
(Art 6, 18 sider)
PDF
Introducing Intercultural Learning in a New Nordic Master’s Program
Magne Dypedahl, Jutta Eschenbach
(Art 8, 20 sider)
PDF
Nyheter & omtale
Erling Bere og Nina C. Øverby: Om mat og ernæring. En introduksjon til hva man bør spise.
Else Marie Øvrebø
(Art 7, 2 sider)
PDF
Bengt Schüllerqvist (ed.): Patterns of Research in Civics, History, Geography and Religious Education
Lise Kvande
(Art 9, 8 sider)
PDF
Språk
English
Norsk Bokmål
etterfoelger
F.o.m. årgang 14
Acta Didactica Norden