Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Nyeste
Arkiv
Fagfellevurderte artikler
Inviterte artikler
Debatt og presentasjoner
Redaksjonelt
Utgavearkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Erklæring om personopplysninger
Kontakt
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 10 Nr. 2 (2018): Evalueringens sakprosa. Seks studier av evaluerende tekster i barnehage og skole (Temanummer)
Vol 10 Nr. 2 (2018): Evalueringens sakprosa. Seks studier av evaluerende tekster i barnehage og skole (Temanummer)
Publisert:
2018-11-12
Redaksjonelt
Prøver, måling og og evaluering – pedagogiske utviklingsverktøy eller måleredskaper? Et kritisk perspektiv på vurderende og dokumenterende sakprosa i skole og barnehage
Catharina Nyström Höög, Gunhild Kvåle
PDF
HTML
Artikler
Ukeprøva – en sentral, men uutforska teksttype i skolen
Tom Flaten, Magnhild Vollan
PDF
HTML
Mellom kunnskapsdiskurs og sosial diskurs: Ukeplaner som sjanger og vurderingspraksis
Gro-Renée Rambø, Elise Seip Tønnessen
PDF
HTML
Planken som forsvann. Ein analyse av avgangsprøva i norsk gjennom 50 år
Anne Løvland
PDF
HTML
Pædagogisk brug af test
Jeppe Bundsgaard
PDF
HTML
Kartlegging, kos og kontroll. En kritisk analyse av TRAS-skjemaet som multimodal tekst
Gunhild Kvåle
PDF
HTML
Vurdering for læring – en trojansk hest i skolen?
Nils Rune Birkeland
PDF
HTML
Utviklet av
Open Journal Systems
Språk
English
Norsk Bokmål